به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

تو شناختن من اشتباه نکنید

چرا همش دوست دارید از من چهره زشت و ترسناک مثل این بسازید؟

من میتونم مثل این بچه پاک به نظر بیام

یا میتونم تو افکار و ذهن آدمهای اطرافتون باشم

یا تو نگاه دوست شما باشم

یا تو افکار یه  آدمی که خوب و زیبا به نظر میاد

یا تو شخصیت یه آدم بزرگ که ازش اطاعت میکنید!مثل این

پس خواهشا چهره نسازید چون ندارم.من فقط افکاری هستم تو ذهنهای افراد بالا که فقط وسوسه میکنم و بقیه کارو نفس و خود انسان انجام میدن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:حرفهای شیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM